Rodzinny slogan? Kilka pomysłów na kubek z napisem

Okazji do wręczenia drobnego upominku w biznesowym świecie i nie tylko z pewnością nie brakuje. Pomysłów na prezent już niekiedy tak! Jako że ceramika reklamowa to gorący od kilku lat temat, postanowiliśmy przygotować dla was najlepsze pomysły na kubek z napisem. Jak zaprojektować kubki z nadrukiem i na jakie metody zdobienia kubków zwrócić uwagę? Sprawdźcie nasze wskazówki!

Metody zdobienia kubków reklamowych – wszystko, co musisz o nich wiedzieć

Jeszcze kilkanaście lat temu wręcz nie do pomyślenia było, że kubek z nadrukiem stanie się popularnym gadżetem chętnie wykorzystywanym przez małe i duże firmy w celu promocji własnej marki. Dziś już mało kto wyobraża sobie działania marketingowe, które nie zakładałyby inwestycji w gadżety reklamowe. Kubek z nadrukiem dopasowany do profilu przedsiębiorstwa może w krótkim czasie przysporzyć wam wielu korzyści, w tym wpłynąć na pozytywny odbiór marki na rynku, zwiększyć jej rozpoznawalność i stworzyć zaufaną społeczność wokół niej. O tym zapewne część z was doskonale wie. Nie jest tajemnicą, że upominki firmowe stanowią tani, lecz bardzo skuteczny nośnik reklamy. Aby jednak rzeczywiście można było mówić o korzyściach płynących z ich wykorzystania, należy dobrze zaplanować wasze działania i zastanowić się, na jakim efekcie wam zależy. Kubki z własnym nadrukiem można wykonać z wykorzystaniem popularnej metody zdobienia i cieszyć się unikatowym wyglądem upominku. Co możemy wam zaproponować? Art Print, Hydrocolor, kalkomania organiczna czy druk bezpośredni doskonale odwzorowują wybrany przez was nadruk docelowy. W przypadku napisów warto także pomyśleć o grawerze laserowym lub technologii Sensitive Touch, która polega na piaskowaniu powierzchni ceramiki. W duecie z Cristal Touch nadaje naczyniu piękny charakter. Tymczasem zobaczcie nasze pomysły na kubek z napisem. Oto one!

Rodzinny slogan

Kubki z nadrukiem nie zawsze muszą zostać wręczone w trakcie wydarzenia branżowego. Wiele osób wykorzystuje je również w domowym zaciszu, a co ciekawe – tym sposobem możemy osiągnąć pożądane rezultaty. Jaki slogan umieścić zatem na kubku? Jeśli jest to gadżet przeznaczony dla waszych bliskich lub oddanych pracowników, możecie śmiało nadrukować rodzinny slogan nawiązujący do wyjątkowej atmosfery, jaka panuje w domu. Wówczas ten drobny upominek firmowy stanie się nie tylko naczyniem codziennego użytku, ale również ciekawym elementem dekoracyjnym. Przemyślany napis z pewnością wywoła uśmiech na twarzy osoby obdarowanej. Pamiętajcie, by umieścić także logo firmy. Co powiecie na nadruk na dnie kubka? My jesteśmy na tak!

Skorzystaj z oferty – sprawdź kubki z nadrukiem na zamówienie.

Motywujący cytat

Czy można lepiej rozpocząć dzień niż od kubka aromatycznej kawy? Prawdopodobnie nie! Projektując kubki reklamowe, miejcie na uwadze, że nadruki nie muszą posiadać wyłącznie logotypu. Wskazane jest, by zawierały one coś więcej! Dzięki temu wasi pracownicy czy kontrahenci jeszcze chętniej będą korzystali z firmowego drobiazgu, a co za tym idzie, samoistnie staną się ambasadorami waszej marki. Motywujące cytaty umieszczone w widocznym miejscu nie od dziś cieszą się dużą popularnością i nie zapowiada się, żeby miało to ulec jakimkolwiek zmianom w najbliższym czasie. Wykorzystajcie potencjał, jaki drzemie w tych na pozór zwyczajnych naczyniach codziennego użytku. Jedno jest pewne – nie zawiedziecie się.

Spersonalizowany napis

Kubki reklamowe jako skuteczny element działań marketingowych są często wykorzystywane w formie prezentu dla zaufanego pracownika. Być może w waszej firmie niebawem będą miały miejsce czyjeś urodziny. Wówczas warto docenić solenizanta i pokazać mu, że jesteście wdzięczni za trud włożony w rozwój marki. W tym wypadku warto postawić na personalizowane gadżety reklamowe. Kubek z inicjałami i szczególną datą zapewne przypadnie mu do gustu. Czy ten pomysł można wykorzystać też w przypadku kontrahentów? Oczywiście, że tak! Każda okazja jest dobra, by podziękować klientowi za owocną współpracę.

Błędem popełnianym przy projektowaniu gadżetów firmowych jest… brak pomysłu na nie. Upewnijcie się, że ten problem was nie dotyczy!